O mnie

Moje zdjęcie
Białystok, Podlaskie, Poland
Oficjalnie: Fotografia jest moją własną wizją świata, niekoniecznie niepowtarzalną :) Świata, w którym żyjemy. Kocham OBRAZ, a pamięć jet przecież ulotna. Znajdziecie tu pomysły zarówno moje jak i osób, które spotkacie na fotografiach; a także (nie)zwykłe chwile, po prostu zatrzymane, gdzieś, kiedyś... www.klepacki.pl | zdjęcia ślubne Białystok | fotograf Białystok

niedziela, 12 lipca 2009

początek

Oto dzień, w którym Marcin założył blog'a; aż chciałoby się powiedzieć: nadejszła wiekopomna chwilia. Więc będę zamieszczał nieśmiało troszkę informacji co się wydarzyło lub wydarzy, bo na tym to chyba mniej więcej polega? :) i oczywiście będę czekał na Wasze komentarze bo to głównie dzięki Waszym uwagom zabrałem się do blogowania... no, może troszkę dlatego, żeby być trendy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz