O mnie

Moje zdjęcie
Białystok, Podlaskie, Poland
Oficjalnie: Fotografia jest moją własną wizją świata, niekoniecznie niepowtarzalną :) Świata, w którym żyjemy. Kocham OBRAZ, a pamięć jet przecież ulotna. Znajdziecie tu pomysły zarówno moje jak i osób, które spotkacie na fotografiach; a także (nie)zwykłe chwile, po prostu zatrzymane, gdzieś, kiedyś... www.klepacki.pl | zdjęcia ślubne Białystok | fotograf Białystok

czwartek, 19 listopada 2009

analogowe klimaty


Urzeczony tą oto "perełką" w kwestii wypowiedzi na temat aparatów analogowych, zacząłem się zastanawiać, jak wielkiego głupca można z siebie zrobić chcąc coś udowodnić, nie mając ku temu żadnych rzeczowych argumentów :) co ciekawe, nie dość że zrobić z siebie głupca to jeszcze opublikować to w internecie. Pojęcia nie mam, skąd ludzie biorą przekonanie w magiczność i ulotność (nie mówiąc o wyższości) zdjęć robionych aparatami analogowymi. Żeby nie przepisywać, tutaj znajduje się szersza myśl na ten temat, Dominika Miklaszewskiego. To chyba taka prostacka chęć pokazania, że moje zdjęcia są klimatyczniejsze niż Twoje, a na pytanie, czy trudno jest zrobić zdjęcie techniką analogową? odpowiadają: to trudne pytanie :) itd. itp. wygląda na to, że czasem, jak się już uda zrobić lepsze zdjęcie, to lepiej nic nie mówić, a przynajmniej poczekać, aż się do tych wypowiedzi dorośnie :)

3 komentarze:

  1. czasami dobry sprzęt to nie wszystko..potrzeba 99% talentu...a 1% należy do aparatu-bez względu czy to aparat cyfrowy czy analogowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że dobry sprzęt to nie wszystko, choć znacznie pomaga nam w podwyższeniu jakości naszych prac :) element ludzki, jednak, tak jak piszesz, jest zdecydowanie decydujący, co wydaje się być oczywistą oczywistością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem oczywiste nie jest zbyt oczywiste;)

    OdpowiedzUsuń