O mnie

Moje zdjęcie
Białystok, Podlaskie, Poland
Oficjalnie: Fotografia jest moją własną wizją świata, niekoniecznie niepowtarzalną :) Świata, w którym żyjemy. Kocham OBRAZ, a pamięć jet przecież ulotna. Znajdziecie tu pomysły zarówno moje jak i osób, które spotkacie na fotografiach; a także (nie)zwykłe chwile, po prostu zatrzymane, gdzieś, kiedyś... www.klepacki.pl | zdjęcia ślubne Białystok | fotograf Białystok

poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Dzisiaj się dowiedziałem, że "[..] aparat, podobnie jak pióro, jest wart tyle, ile człowiek, który go używa". Oczywiście odnosi się to do kolejnego znanego (i swoją drogą świetnego) fotografa, konkretniej fotoreportera (cyt. nie jego lecz o nim) i przez chwilę nawet myślałem, że w końcu jakaś złota myśl... przez chwilę bo po krótkim zastanowieniu zapytałem siebie: jak to? spojrzałem na swój aparat. Coś tu nie gra bo przecież dla mnie jest to jednak tylko narzędzie, które służy moim celom i do którego podchodzę zupełnie bezemocjonalnie - fakt, dbam o nie, bo przecież tanie nie jest ale żeby miało świadczyć o mojej wartości lub bezwartowości? :)

cytat na dziś: "...łap babeluba łap bem bum, niezły robimy wokół siebie szum, jesteś my chujowi ale bojowi, do służby zastępczej zawsze gotowi..." :) Wzgórze Ya-Pa 3, piosenka (pod tym samym tytułem) z dzieciństwa :) nie jestem pewien tylko czy w kilku pierwszych słowach nie strzeliłem jakiegoś ortografa :)

7 komentarzy:

  1. każdy fotograf jest tym co fotografuje-każde zdjęcie ukazuje bowiem dusze fotografa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczyłoby to, że niektórzy są bezduszni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. liczy się przekaz jaki chcemy przesłać światu,bo jak śpiewa 52 Dębiec:"Kiedy ja opuszczę ten świat
    Oby ślady moich stóp były nadal tu" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tym jestem w stanie się zgodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a zatem życzę jak najwięcej miejsc nieodkrytych wartych uwiecznienia...

    OdpowiedzUsuń
  6. 33 yr old VP Accounting Ernesto Saphin, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Doppelganger and Pottery. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Jaguar E2A. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 yr old Project Manager Oates McFall, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Analyze This and Parkour. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Chevrolet Corvette L88 Convertible. przejdz do strony

    OdpowiedzUsuń